Завантаження...

hero

Авіакомпанія Air China

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Напрями авіакомпанії

europe
Європа
north_america
Північна Америка
south_america
Південна Америка
australia
Австралія та Океанiя
asia
Азія
africa
Африка

Air China

icon
Про авіакомпанію
icon
Про авіакомпанію
teritory
Розмір та опис флоту
flight_way
Напрямки польотів
members
Дочірні компанії

Про авіакомпанію

Air China – китайська авіаційна держкомпанія. Вона є найбільшою в країні та очолює "велику трійку" національних перевізників. За рік Air China обслуговує понад 100 млн пасажирів за внутрішніми та міжнародними маршрутами, включаючи регулярні та чартерні перельоти, у тому числі VIP-рейси на бізнес-джетах.

Завантаження її літаків перевищує 80%, їхня сукупна місткість – 1,8 млн осіб. За тиждень компанія здійснює близько 8,9 тис. рейсів. Головні хаби Air China розташовуються в аеропортах Пекін Шоуду, Ченду Шуанлю та Шанхай Пудун.

Компанія перебває у глобальному авіаційному союзі Star Alliance. Air China визнана найкращим китайським авіаперевізником за версією Business Traveller Asia-Pacific.

Основні послуги компанії

Air China продає авіаквитки також на сайті skybooking.ua на рейси в класах економ, преміум-економ, бізнес та перший.

Умови на борту у першому класі на вузькофюзеляжних літаках ідентичні тим, що пропонуються у сегменті бізнес на далекомагістральних маршрутах.

Зручності у різних класах перельоту:

  • у салонах економ встановлено стандартні для цього тарифу крісла, місця обладнані розетками та USB-портами;
  • у преміум-економі – більш просторі сидіння, крім того, їхні спинки оснащені функцією додаткового нахилу;
  • на кріслах встановлені підголівники. У розпорядженні пасажирів – індивідуальні екрани з мультимедійними системами від Panasonic та Thales;
  • пасажири у бізнес-класу розміщуються у передній частині літака;
  • на кожному ряду є дві лампи для читання, розташовані між кріслами, та персональні мультимедійні монітори з пультом керування у підлокітниках. Спинки сидінь повністю відкидаються;
  • крісла в першому класі трансформуються в ліжка завдовжки 1,98 м. Сидіння – обертові, з електронним керуванням. Кожне місце обладнане великими екранами з діагоналлю 23 дюйми.

Розважальна мультимедійна система на літаку включає бібліотеку фільмів китайського та західного виробництва, музичні онлайн-канали, комп'ютерні ігри, електронні газети та журнали. Є доступ до Wi-Fi з будь-яких пристроїв, окрім смартфонів.

Бортове харчування в рейсах, які тривають понад півтори години, передбачає подачу страв відповідно до звичайного часу вживання їжі. У нетривалих перельотах разово подають легкі закуски. Для клієнтів першого та бізнес-класу доступний бар із французькими винами.

Для відпочинку мандрівників в аеропортах, у тому числі тих, хто літає транзитними рейсами, відкриті зали з різним рівнем обслуговування.

Лаундж-зони VIP-сегменту доступні на безкоштовній основі для відвідувачів з першого та бізнес-класу, а також для учасників програми лояльності, які набрали достатньо балів.

Базові зручності в залі обов'язково включають безкоштовні закуски, душові кімнати і приміщення для сну, Wi-Fi. Деякі послуги в лаундж-зонах під час транзитних перельотів потрібно замовляти заздалегідь.

Додаткові опції та програма лояльності Phoenix Miles

Для своїх клієнтів компанія передбачила цілу низку можливостей, спрямованих на підвищення рівня комфорту та отримання більшої кількості та якості послуг на всіх етапах підготовки до рейсу та безпосередньо на борту повітряного судна. Ці опції надають як на платній основі, так і в рамках програми лояльності перевізника.

Преміальні послуги та преференції:

  • платне бронювання обраного місця на міжнародних рейсах за допомогою фірмової мобільної програми, через сайт компанії або шляхом дзвінка на гарячу лінію;
  • перевезення до двох додаткових одиниць наднормового багажу (понад 32 кг). При замовленні послуги за шість годин до вильоту надається знижка у розмірі 90%;
  • експрес-коридори для прискореного проходження митної перевірки в аеропортах. Надаються за умови включення цієї послуги до тарифу або як бонус для VIP-клієнтів;
  • попереднє замовлення страв бортового меню на далекомагістральних рейсах за добу до вильоту. Дана опція безкоштовна для пасажирів, які придбали авіаквитки першого та бізнес-класу;
  • онлайн-покупки дешевих товарів безмитної торгівлі прямо під час рейсу – на вибір пропонують парфумерію та косметику, алкоголь, подарункові набори та десерти;
  • платний доступ до транзитних залів очікування для пасажирів економкласу з попереднім бронюванням;
  • трансфер з аеропорту до міста або назад у деяких китайських регіонах для економкласу. Для клієнтів, які купили квитки у першому та бізнес-класі, послуга доступна в будь-якій країні прибуття або вильоту по всьому світу;
  • можливість безкоштовного проживання у готелі на транзитних рейсах у Китаї. Вартість послуги входить у ціну авіаквитка за деякими тарифами;
  • для корпоративних клієнтів надаються знижки у разі перельоту групи співробітників щонайменше 100 осіб на міжнародні конференції та інші заходи. Резервування послуги здійснюється за два місяці до рейсу. Ціни на квитки в рамках цього пакету дешевші на 20% у будь-якому класі комфорту.

Для пасажирів також є участь у програмі лояльності Phoenix Miles. Накопичення миль за цим планом можливе за перельоти літаками компанії та її партнерів, користування послугами низки готельних мереж, сервісів з надання автотранспорту в оренду, інтернет-магазинів та банків.

Витратити отримані бали можна на купівлю квитків за нижчими цінами або повне зарахування вартості рейсів. Крім того, бонуси обмінюються на підвищення рівня обслуговування в аеропортах та літаках, знижки на подорожі, включаючи витрати на готелі та транспортні витрати, придбання споживчих товарів у партнерських торгових мережах. Дія Phoenix Miles за деякими позиціями, як щодо нарахування балів, так і їх витрачання, поширюється і на пасажирів, які літають літаками інших компаній зі Star Alliance, у тому числі в частині підвищення статусу клієнта за загальними програмами лояльності альянсу.

Історія розвитку

Компанія почала працювати в 1988 р. відповідно до рішення уряду країни про поділ на різних операторів глобального державного авіаперевізника CAAC Airlines.

При розподілі маршрутів та активів між шістьма новими підприємствами вона отримала міжконтинентальні напрямки та парк літаків Boeing 707, 747 та 767.

У 2004 р. акціями Air China починають торгувати на біржах Лондона та Гонконгу. У 2006 р. підписано угоду про входження перевізника до складу авіаційного союзу Star Alliance. Air China вступає до нього в 2007 р. одночасно з Shanghai Airlines.

У 2009 році вона викуповує активи Air Macau і збільшує частку в Cathay Pacific. У 2010 р. поглинає Shenzhen Airlines, збалансувавши свою внутрішню маршрутну мережу за рахунок посилення позицій у низці великих міст Китаю.

У тому ж році компанія отримує найвищу галузеву нагороду від іспанського уряду за внесок у туристичну галузь, ставши першою іноземною авіакомпанією, яка удостоєна такого статусу. Тоді ж Air China стає першим авіаоператором Китаю, який запровадив квитки з комбінованими тарифами на внутрішніх рейсах, які передбачають трансфер із аеропорту або до нього.

У 2011 р. на літаках перевізника запрацював безкоштовний Wi-Fi, а ще через два роки вперше в країні він запустив бортову локальну мережу з виходом на супутниковий Інтернет. З 2015 р. компанія інтенсивно оновлює свій авіапарк, переважно за рахунок закупівлі Boeing 737 Next Generation та 737 Max.

Корпоративний стиль

Фюзеляжі літаків компанії пофарбовані у білий колір. Через весь борт під рядом ілюмінаторів нанесено дві паралельні смуги синього кольору різної товщини, що оперізують носову частину повітряного судна.

На вертикальному хвостовому стабілізаторі розташовується емблема Air China – стилізований силует птаха фенікс червоного кольору.

Праворуч від перших дверей над ілюмінаторами розміщено невеликий державний прапор Китаю. Air China є єдиним національним авіаперевізником, який включив цей елемент до лівреї на своїх літаках. Праворуч від прапора – назва компанії синього кольору англійською та китайською мовами. Написи нанесені на початок площині крил.

Пілоти носять традиційні для багатьох китайських авіакомпаній чорні костюми, краватку та кашкет, білу сорочку з чорними погонами. У зрізів рукавів піджака та на чорних погонах сорочки нанесені чотири поперечні жовті смуги. На головному уборі також розміщені жовті елементи – емблема компанії, рант та малюнки гілок із листям. Рідше зустрічається другий варіант уніформи для льотчиків – він повністю ідентичний першому, за винятком того, що чорний колір одягу замінений на темно-синій.

Чоловіки-бортпровідники одягнені так само, як і пілоти, проте на рукавах їхніх піджаків та погонах сорочок нанесено дві, а не чотири жовті смуги. Стюардеси одягають червоний або синій спідничний костюм з білим вузьким коміром і жилеткою, невелику шапочку такого ж кольору та білу блузку, а на шию пов'язують шарф із різнокольоровими поперечними смугами.

Розмір та опис флоту

Авіапарк перевізника налічує 479 літаків Airbus, Boeing, Comac та Dassault Falcon, у тому числі п'ять – класу бізнес-джет. Середній термін експлуатації повітряних машин Air China складає трохи більше восьми років.

Основний флот компанії за моделями літаків:

  • Airbus A319-100, A319neo, A320-200, A320neo, A321-200, A321neo, A330-200, A330-300 та A350-90;
  • Boeing 737-700, 737-800, 737 Max 8, 747-400, 747-8i, 777-300ER та 787-9;
  • Comac ARJ21-700.
  • бізнес-джети:
  • Boeing BBJ1 та BBJ2;
  • Dassault Falcon 7X.

Напрямки польотів

Компанія виконує внутрішні перельоти Китаєм та міжнародні рейси до 26 країн світу. Загалом мережа перевезень включає 151 напрямок.

Рейсами літаків Air China  охоплено:

  • Азію – 12 країн, включаючи Китай;
  • Європу – 11 країн;
  • 3 країни у Північній та Південній Америці;
  • Австралію.

У рамках співпраці з іншими учасниками зі Star Alliance компанія пропонує подорожі літаками партнерів до 195 країн світу за 1,3 тис. маршрутами.

Дочірні компанії

Air China володіє активами семи авіаоператорів, шість з яких здійснюють міжнародні пасажирські перевезення, переважно у країни Азії.

Афілійовані компанії:

  1. Air China Inner Mongolia з базою у міжнародному аеропорту Хух-Хото Байта. Виконує перевезення Китаєм та деяким азіатським країнами.
  2. Air Macau знаходиться в аеропорту Макао. Флагманська авіакомпанія регіону. Її літаки здійснюють рейси у КНР та країнами Азії.
  3. Cathay Pacific базується у міжнародному аеропорту Гонконгу. Найбільший перевізник регіону. Його маршрутна мережа охоплює Китай та десятки інших країн світу.
  4. Dalian Airlines (аеропорт Далянь Чжоушуйцзи). Задіяна лише на внутрішніх рейсах.
  5. Shandong Airlines, основний хаб – Цзінань Яоцян. Здійснює перевезення у КНР, також обслуговує низку азіатських напрямів.
  6. Shenzhen Airlines – великий оператор китайського авіаринку, входить до складу глобального союзу Star Alliance. Здійснює рейси країною та міжнародні відправлення. Основні потужності оператора розташовані в аеропорту Шеньчжень Баоань.
  7. Tibet Airlines із вузловим хабом Ченду Шуанлю. Спеціалізується переважно на внутрішніх маршрутах, а також виконує невелику кількість рейсів до азіатських країн та Фінляндії.