Завантаження...

hero

Як повернути квиток на поїзд, оформлений через Інтернет?

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
Категорії

Якщо ви хочете повернути квиток на поїзд, який було оформлено через Інтернет на skybooking.ua, вам слід ознайомитися з політикою повернення квитків Укрзалізниці, якою керується сервіс SkyBooking.

Повернення квитка можна виконати такими способами:

  1. Скористатися посиланням, прикріпленим у листі з електронним квитком. У листі, у якому відправлено квиток, міститься посилання на форму для повернення. Перейдіть за ним на сторінку повернення та дотримуйтеся вказівок покрокової інструкції для проведення анулювання квитка онлайн.
  2. В особистому кабінеті на сайті. При реєстрації на нашому сайті, у вашому особистому кабінеті буде доступна опція для оформлення повернення квитка.
  3. Звернутися до служби підтримки. Наші фахівці проведуть анулювання квитка, нададуть відповіді на всі питання і необхідну інформацію.
  4. Оформити повернення в касах Укрзалізниці. Повернення електронних квитків, придбаних за допомогою сервісу SkyBooking, і отримання грошових коштів, можна провести в залізничній касі Укрзалізниці згідно з "Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України". Повернення електронних квитків відбувається за точно такими ж правилами, як і паперових квитків на стандартних бланках Укрзалізниці. При цьому не потрібно міняти електронний квиток на паперовий.

Терміни та умови повернення можуть відрізнятися залежно від типу квитка і часу, що залишився до дати поїздки. Сума компенсації залежить від періоду, в який ви звернулися із запитом на анулювання. У разі здійснення купівлі квитка в Інтернеті та його повернення після перевірки відповідності всіх даних проїзних документів грошові кошти будуть повернуті на рахунок, з якого здійснювалася оплата.

Чи була вам ця стаття корисна?